Support

Gwarancja wsparcia i asysty technicznej - sprawdź najlepsze rozwiązania.

Bądźmy w kontakcie

Niezawodność

Innowacyjne projekty i najwyższa jakość oferowanych rozwiązań.

Sprawdź dziś!

Opłaty

  • Polska - przesyłki darmowe
  • Unia Europejska - według stawek UPS
  • Świat - do uzgodnienia

Najpopularniejsze kampanie reklamowe z użyciem kubka

Odpowiednia promocja firmy lub produktu jest dzisiaj kluczem do sukcesu. Wiedzą o tym nie tylko właściciele różnych spółek czy działalności, ale także konsumenci. Tworzone spoty, animacje czy plakaty muszę nie tylko informować, ale przede wszystkim interesować pod jakimś względem potencjalną grupę odbiorczą. W zależności od naszej inwencji twórczej target po wprowadzeniu w życie jakiejś kampanii może znacznie się poszerzyć i przynieść oczekiwane rezultaty. W dobie dwudziestego pierwszego wieku tematyka kampanii może być naprawdę różnorodna. Wszystko zależy oczywiście od tego, w jakiej branży działa firma lub jaki zakres posiada reklamowany produkt. Motywem przewodnim może stać się naprawdę wszystko. Dowodem na wspomnianą tezę są chociażby kampanie reklamowe, w których na pierwszym planie króluje... zwykły kubek.

Gorący kubek – Knorr promuje szybkie posiłki

Jedną z najciekawszych akcji promocyjnych, zorganizowanych przy wykorzystaniu zwykłego kubka, była kampania „Gorący Kubek Knorr”. Co ciekawe, tak naprawdę przedsięwzięcie tak naprawdę nie było potrzebne, ponieważ zupki Knorra są jednym z bardziej rozpoznawalnych produktów na rynku. Niemniej jednak działania marki okazały się bardzo skuteczne i przede wszystkim udane pod względem marketingowym. Celem kampanii, jak nietrudno się domyśleć, było utrwalenie przekonania, iż zupki Knorra są posiłkiem smacznym oraz przede wszystkim szybkim i łatwym w przygotowaniu. Ciekawy spot okazał się być kluczem do sukcesu. Całość została oczywiście spotęgowana obecnością specjalnie zaprojektowanego kubka Knorr. Zielony gadżet z logo Knorra okazał się strzałem w dziesiątkę. Produkt był oczywiście dostępny dla konsumentów. Podobną akcję (w której kubek odegrał ważną rolę) stworzyła w tym roku marka Profi. Kampania „Kubek pełen smaku” także promowała gotowe zupki w opakowaniach. Ostateczna akcja została co ciekawe poprzedzona kampanią teaserową.

Herbata, która inspiruje – kampania marki Lipton

Ciekawą kampanią reklamową, w której główną rolę odegrały kubki reklamowe była kampania Liptona, zorganizowana kilka lat temu między innymi w Polsce. Motywem przewodnim działań promocyjnych była inspiracja trzema znanymi i jednocześnie bardzo podziwianymi miastami świata. Mowa w tym przypadku o Nowym Jorku, Sydney oraz o Paryżu. Na żółtych kubkach (warto zaznaczyć, że jest to kolor charakterystyczny dla marki Lipton) pojawiły się zatem specjalne zaprojektowane wzory graficzne, przedstawiające trzy najważniejsze budowle wspomnianych miast. Gadżety były dołączane do promocyjnych opakowań herbaty Lipton, dostępnych oczywiście w sklepach. Kampania odbiła się szerokim echem dzięki starannie zaplanowanym działaniom marketingowym (animacje emitowane w telewizji, plakaty, ulotki etc.). Co ciekawe, Lipton swoje działania skierował nie tylko do polskiej grupy konsumentów. Podobna promocja pojawiła się na Litwie, w Łotwie oraz w Estonii. Jaki cel towarzyszył całej akcji? Słowem kluczowym okazała się być „inspiracja”, z którą po zakończeniu kampanii marka Lipton miała kojarzyć się grupie odbiorczej.

Ekologia przede wszystkim – marka Starbucks w trosce o środowisko

Bardzo interesującą i jednocześnie pożyteczną kampanię reklamową wprowadziła na rynek znana wszystkim sieć Starbucks. Jeszcze do niedawna firma mogła – przysłowiowo rzecz ujmując – „zaleźć za skórę” obrońcom naturalnego środowiska. Papierowe kubki masowo produkowane przez markę i porzucane przez konsumentów niekoniecznie w miejscach do tego przeznaczonych nie wpływały pozytywnie na wizerunek firmy (nawet jeśli Starbucks był Bogu ducha winien takim zachowaniom). Niemniej jednak kilka miesięcy temu marka zaproponowała swoim klientom pewną alternatywę. Na rynku pojawiły się kubki Starbucks wielokrotnego użytku. Oprócz wykorzystanego materiały grafika na gadżetach pozostała oczywiście taka sama. Dlaczego opłaca się korzystać z pomysłu firmy? Przede wszystkim ze względu na zniżki. Sieć podczas kampanii poinformowała, iż posiadanie kubka upoważnia do otrzymania każdorazowo zniżki na zakupiony napój. Mimo iż była to symboliczna złotówka, na dłuższą metę promocja była dla klientów bardzo opłacalna. Starbucks przy pomocy powyższych działań nie tylko zwiększył liczbę swoich klientów, ale zatroszczył się również o środowisko. Co więcej, akacja ciągle jest realizowana, a do przyszłego roku marka ma zamiar doprowadzić do tego, by pięć procent napojów było wydawanych w kubkach plastikowych.

Kubek charytatywny – kampania Amway ONE BY ONE

Kubki reklamowe mogą być wykorzystywane nie tylko w celach promocyjnych czy reklamowych. Niekiedy ich produkcja czy sprzedaż wiążą się również z działaniami charytatywnymi. Przykładem jest kampania firmy Amway ONE BY ONE, która rozpoczęła się jedenaście lat temu i miała na celu pomoc dzieciom pokrzywdzonym przez los. Działania akcji skupiały się wokół dostarczania żywności, wspierania ośrodków pomocy społecznej czy nawet budowania domów dla całych rodzin. Pieniądze trafiły do takich miejsc jak Chiny, Korea Południowa, Ameryka Południowa, Tajlandia czy USA i Polska. Wspierano dzieci niepełnosprawne oraz potrzebujące. Warto wspomnieć o znanej wszystkim klinice Ewy Błaszczyk „Budzik”, która powstała między innymi dzięki funduszom pozyskanym przez kampanię ONE BY ONE. Co jednak wspomniana akcja ma wspólnego w kubkami reklamowymi? Te na pozór proste gadżety zostały wykorzystane po dziesięciu latach prowadzenia kampanii. Specjalnie zaprojektowane kubki (co, ciekawe stworzone przez dzieci!) z nazwą oraz logo kampanii zostały oddane do sprzedaży. Zdobyte środki jak nietrudno się domyślić także przeznacza się na cele charytatywne.

Dobry pomysł i przemyślana kampania reklamowa z pewnością mogą zdziałać wiele. Warto pamiętać, że w przypadku akcji promocyjnych z pewnością nie liczy się ilość. Przede wszystkim należy postawić na solidną jakość i kreatywne rozwiązania. Wtedy nawet zwykły kubek czy inny przedmiot codziennego użytku zbuduje i utrzyma w świadomości klienta pozytywne wrażenia na temat danej marki czy produktu.