Support

Gwarancja wsparcia i asysty technicznej - sprawdź najlepsze rozwiązania.

Bądźmy w kontakcie

Niezawodność

Innowacyjne projekty i najwyższa jakość oferowanych rozwiązań.

Sprawdź dziś!

Opłaty

  • Polska - przesyłki darmowe
  • Unia Europejska - według stawek UPS
  • Świat - do uzgodnienia

Skuteczne pozycjonowanie podstawą sukcesu

wyślij wiadomośćPozycjonowanie jest dzisiaj jednym z podstawowych elementów internetowego marketingu i pozwala na skutecznie wypromowanie konkretnej strony internetowej ? a co za tym idzie ? także całej firmy i marki. Okazuje się więc, że chcąc pokazać się światu niezbędne jest przebicie się przez tłum nieustannie pojawiających się w sieci witryn i dotarcie do jak największego grona odbiorców. Pozycjonowanie polega na podnoszeniu pozycji witryny w wynikach wyszukiwania najważniejszych wyszukiwarek internetowych. Najprościej można to określić jako takie działania, które docelowo mają sprawić, aby witryna pojawiała się na pierwszej stronie wyszukiwarki, na przykład popularnego Google, lub też w takich pozycjach, które sprawią, że klienci będą mieć możliwość odnalezienia strony bez konieczności kilkunastominutowego przeglądania kolejnych podkategorii i podstron.

Ze względu na to, że internauci poszukując niezbędnych informacji ograniczają się zwykle do pierwszych trzech czy czterech stron Google'a, ignorując zupełnie kolejne wyniki wyszukiwania. Pokazuje to zatem, jak ważne jest stałe inwestowanie w skuteczne promowanie posiadanej przez siebie witryny. Oczywiście, żeby strona mogła znaleźć się w czołówce wyświetleń, niezbędne jest zadbanie o jej prawidłową konstrukcję. Witryna nie może być więc nieprawidłowo skonstruowana i mało atrakcyjna, ponieważ w taki sposób z pewnością nie osiągnie się zamierzonego efektu. Warto też pamiętać, że w przypadku najpopularniejszych wyszukiwarek reklama dopasowywana jest do potrzeb pojedynczych użytkowników, dlatego też konkretne produkty wyświetlane są dopiero wtedy, kiedy wpisze on w okno wyszukiwarki pożądane przez siebie frazy.

wyższe wynikiOdpowiednio skonstruowane zapytanie wpływa bezpośrednio na to, co wyświetli się na ekranie, dlatego też witryny internetowe zwykle pozycjonowane są na kilka najbardziej charakterystycznych fraz, dzięki czemu możliwe jest zwiększenie prawdopodobieństwa przebicia się przez siatkę konkurencji. Wielu przedsiębiorców, a w szczególności tych, którzy zajmują się prowadzeniem sklepów internetowych, doskonale zdaje sobie sprawę z tego jak trudno dotrzeć do klientów bez odpowiedniego pozycjonowania, dlatego też wyraźnie widać, że samo posiadanie strony internetowej, nawet doskonałej pod względem wizualnym, nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Konieczne jest zatem posiadanie wiedzy o tym, w jaki sposób internauci wyszukują informacji, jak poruszają się po przestrzeni wirtualnej, jakiego typu zapytania konstruują najczęściej i jaka jest ich wiedza na temat samego internetu. Wiadomo, że posiadanie takiej wiedzy wymaga dokładnych analiz oraz doświadczenia, dlatego też najrozsądniejszym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na współpracę z profesjonalnymi firmami, posiadającymi rozległe portfolio i wymierne efekty swojej pracy. Można zatem wybrać sprawdzoną firmę, która doskonale będzie się orientować w mechanizmach zarządzania treścią w internecie. Jeśli chodzi o pozycjonowanie Poznań jest w ostatnim czasie siedzibą wielu doświadczonych i zaufanych działalności tego typu. 

Podstawą jest wybranie fraz kluczowych, na które następnie będzie się pozycjonować stronę, dlatego wcześniej ? najlepiej ze specjalistami od SEO ? powinno się wytypować frazy, które najlepiej będą oddawać charakter prowadzonej działalności. Jeżeli sklep internetowy zajmuje się sprzedażą części samochodowych, prawdopodobnie najczęściej wyszukiwanymi frazami będą ?części samochodowe?, ?części do samochodów? itp. Ze względu na to, że prawie wszyscy użytkownicy sieci korzystają z wyszukiwarki Google, to właśnie na pozycjonowanie w tej wyszukiwarce nastawione są firmy zajmujące się pozycjonowaniem. Na podstawie wpisywanych przez internautów haseł wyszukiwarka indeksuje najtrafniejsze odpowiedzi i prezentuje użytkownikowi takie strony, które wydają się być najbliższe dokładnie takiemu zapytaniu, jakie zadane zostało przez użytkownika sieci. Jako, że bardzo często wyniki obejmują tysiące proponowanych witryn, widać bardzo wyraźnie jak trudne ? bez profesjonalnego pozycjonowania ? może okazać się wybicie się strony internetowej na tle konkurencji.

Najlepszym wynikiem pozycjonowania jest uzyskanie wyników w pierwszych trzech stronach, dzięki czemu można mieć pewność, że firma jest dostępna do jak największego grona odbiorców. Każdy kolejny wynik oddala ją od spodziewanego sukcesu. Każdy internauta, który ? nawet przypadkiem ? trafi na konkretną stronę, może stać się jej fanem albo potencjalnym klientem, dlatego warto dołożyć starań, żeby witryna była wykonana w sposób atrakcyjny i profesjonalny i miała jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce internetowej.